نپرداختن به معیشت مردم و تاکید بر حاشیه‌ها گناه نابخشودنی است

نپرداختن به معیشت مردم و تاکید بر حاشیه‌ها گناه نابخشودنی است

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: هر کس که به جای پرداختن به اصل و اهداف تعیین شده به مسائل حاشیه ای بپردازد در حق مردم جفا کرده است،نپرداختن به معیشت مردم و تاکید بر حاشیه‌ها گناه نابخشودنی است.

محمدصالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره عدم تمرکز دولت بر بحث معیشت مردم و اولویت‌دهی به فعالیت‌های حاشیه‌ای گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، کسی نباید به دنبال شایعه سازی و حاشیه سازی کند، زیرا این حاشیه‌سازی هزینه‌های کشور را افزایش دهد.

وی ادامه داد: حاشیه‌سازی به هر نیتی باشد به صلاح کشور نیست و این مسئله هیچ گره‌ای را از کار کشور باز نمی‌کند و فقط چالش‌های جدیدی را پیش روی مسیر نظام قرار می‌دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: مشکلات بسیاری جدی‌ای در کشور وجود دارد، این مشکلات که بسیاری از آنها در حوزه اقتصادی است باید در اولویت اصلی قرار گیرد، هر کس که به جای پرداختن به اصل و اهداف تعیین شده به مسائل حاشیه‌ای بپردازد در حق مردم جفا کرده است،نپرداختن به معیشت مردم و تاکید بر حاشیه‌ها گناه نابخشودنی است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon