دعوت از جلیلی و ظریف برای حضور در کمیسیون ویژه برجام

دعوت از جلیلی و ظریف برای حضور در کمیسیون ویژه برجام

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام گفت: از تمامی اعضای قبلی و فعلی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای به خصوص آقایان جلیلی و ظریف برای حضور در جلسات کمیسیون ویژه بررسی برجام دعوت کرده‌ایم.

سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم از برنامه این کمیسیون برای دعوت از اعضای تیم مذاکره‌کننده قبلی و فعلی هسته‌ای به این کمیسیون خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌‌های انجام شده، قرار است اعضای تیم قبلی و فعلی مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان در جلسات آینده این کمیسیون حضور یابند.

وی با بیان اینکه ما از تمامی اعضای قبلی و فعلی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای به خصوص آقایان جلیلی و ظریف برای حضور در جلسات کمیسیون ویژه بررسی برجام دعوت کرده‌ایم، افزود: هنوز حضور  محمدجواد ظریف و سعید جلیلی در جلسات این کمیسیون قطعی نشده است.

سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام در ادامه، اظهار داشت: هدف از دعوت کمیسیون از اعضای قبلی و فعلی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرلت و نیز بررسی بهتر و موشکافانه‌تر متن برجام است و قرار نیست که مناظر‌ه‌ای بین طرفین برگزار شود.

نقوی‌حسینی همچنین، تأکید کردک براساس برنامه‌ریزی‌‌های انجام شده، قرار است محققان، متخصصان، کارشناسان و صاحبنظران در حوزه‌ هسته‌ای و نیز رئیس سازمان انرژی اتمی نیز در آینده نزدیک در جلسات کمیسیون ویژه بررسی برجام حضور یابند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon