مسئولان به‌جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای معضل بیکاری را حل کنند

مسئولان به‌جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای معضل بیکاری را حل کنند

عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: مسئولان به‌ جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای معضل بیکاری را حل کنند.

محمدجواد کولیوند عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره موضع‌گیری‌های دولت و پرداختن به مسائل حاشیه‌ای به‌جای رسیدگی به موضوعات معیشتی مردم، اظهار داشت: رئیس‌جمهوری می‌تواند با اقدامات درست و سنجیده بخش عظیمی از مشکلات مردم را رفع کند.

وی ادامه داد: جایگاه رئیس‌جمهور به‌نحوی است که می‌تواند ابعاد جدیدی از خدمات را برای مردم تعریف کند که مردم را از فضای فعلی خارج کند، بحث معیشتی، اشتغال، بحث توجه به رونق اقتصادی داخل کشور، القای الگوی اقتصاد مقاومتی که مسئله مهم می‌تواند بخش زیادی از مردم جامعه را نزد مسائل اقتصادی واکسینه کند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: متأسفانه شاهد پرداختن به مسائل سیاسی و ایجاد حاشیه برای دولت هستیم، پرداختن به موضوعاتی مانند شورای محترم نگهبان یا بحث انتخابات مجلس خبرگان رهبری که نه مربوط به دولت است و نه در حیطه مسئولیت این قوه تعریف شده است.

کولیوند تأکید کرد: دولت باید به‌سمت فضایی حرکت کند که وظایف اصلی اوست، بحث معیشت، اشتغال، توجه به محرومین جامعه، توجه به خط فقر و ده‌ها مسئله حیاتی دیگر، اما پرداختن به موضوعاتی مانند شورای نگهبان که از اول انقلاب حافظ نظام بوده و این ورای از بحث قوای سه‌گانه است، به هیچ عنوان توجیهی ندارد لذا دولت به‌جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای به وظایف خود برسد پسندیده‌تر است.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon