۳۰ طرح عمرانی شهری در شهرستان دزفول افتتاح شد


30 طرح عمرانی شهری در شهرستان دزفول افتتاح شد

شهردار دزفول گفت: ۳۰ طرح عمرانی شهری در شهرستان دزفول افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، همزمان با آخرین روز از هفته دولت 30 طرح عمرانی با حضور جمعی از مسئولان محلی توسط شهرداری دزفول افتتاح شد.

محمد رضا کرمی‌نژاد در حاشیه این مراسم، اظهار داشت: برای این طرح‌ها بیش از 250 میلیارد ریال از منابع مالی شهرداری دزفول با همکاری بخش‌های مختلف اجرایی و خدماتی شهرستان هزینه شده است.

شهردار دزفول عنوان کرد: این طرح‌ها پس از نیاز سنجی و تامین اعتبارات مورد نیاز آن در شهرستان طراحی و به اجرا رسیده است.

وی افزود: افزایش فضای سبز و توسعه شاخص‌های حمل و نقل و ترافیکی و بهساری معابر عمومی و زیبا سازی فضای شهری از عمده طرح‌های افتتاح شده در هفته دولت امسال در، دزفول است.

کرمی‌نژاد بیان‌‌کرد: یک میلیون متر مربع آسفالت کاری نیزدر برنامه امسال شهرداری دزفول قرار گرفته که با پیگیری‌های صورت گرفته پیش بینی می‌شود این عملکرد به دو برابر میزان تعیین شده برای رفاه حال شهروندان افزایش پیدا کند.

وی گفت: آسفالت کوی پیام‌نور و مهرشهر دزفول نیز با سرعت و جدیت در حال انجام است. کمربندی غرب دزفول، از پل پنجم شهرستان با بیش از 420 میلیارد ریال اعتبار دهه فجر امسال به بهره بردای می‌رسد.

شهردار دزفول عنوان کرد: زیرسازی و آسفالت زیباشهر، بهسازی ورودی شهر از سمت صفی آباد، آسفالت خیابان‌های ساحلی، طالقانی، احسان و 45 متری فتح المبین از جمله طرح دیگر شهرداری دزفول است که در هفته دولت امسال در دزفول تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon