۲۰۵ زمین مینی‌فوتبال در شهرها و روستاهای استان بوشهر ساخته می‌شود


205 زمین مینی‌فوتبال در شهرها و روستاهای استان بوشهر ساخته می‌شود

استاندار بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده تا دهه فجر امسال ۲۰۵ زمین چمن مینی‌فوتبال با سرمایه‌گذاری بیش از ۴۰ میلیارد تومان در شهرها و روستاهای استان بوشهر به‌بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان جم، مصطفی سالاری بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی در شهرستان جم با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت امسال شاهد افتتاح طرح‌های مهمی در شهرها و روستاهای استان بوشهر بوده‌ایم که زمینه بهره‌مندی مردم از آنها فراهم شده است.

وی با بیان اینکه در این هفته 401 طرح عمرانی افتتاح شد گفت: علاوه بر افتتاح این طرح‌ها 8 طرح تولیدی به‌بهره‌برداری رسید که برای اجرای این 409 طرح 309 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه بیش از نیمی از طرح‌های افتتاح شده در هفته دولت در استان بوشهر در روستاها است خاطرنشان کرد: توجه به‌مناطق محروم به‌ویژه روستاها در اولویت برنامه‌های استان بوشهر قرار دارد و امسال در هفته دولت از 409 طرح افتتاح شده 206 طرح آن در روستاها به‌بهره‌‌برداری رسیده است.

سالاری رشد افتتاح طرح‌های عمرانی در استان بوشهر نسبت به هفته دولت سال قبل را 57 درصد دانست و گفت: در هفته دولت امسال عملیات اجرایی 105 طرح عمرانی و تولیدی عملیات اجرایی آنها آغاز شد که برای اجرای این طرح‌ها 120 میلیارد و 745 میلیون تومان سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی با اشاره به طرح‌های شهرستان جم گفت: درهفته دولت امسال 25 طرح عمرانی در شهرستان جم افتتاح شد که بیشتر این طرح‌ها در نقاط محروم و روستایی  اجرا شده است.

استاندار بوشهر افزود: علاوه بر افتتاح طرح‌های یاد شده عملیات اجرایی 7 طرح عمرانی در شهرستان جم آغاز شده که در این طرح‌ها 13 میلیارد ریال اعتبار سرمایه‌گذاری می‌شود.

سالاری با اشاره به اجرای طرح‌های امید در شهرها و روستاهای استان گفت: این طرح‌ها در قالب برنامه‌های گوناگون اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح زمین مینی‌فوتبال در روستاهای بالای 500 نفر جمعیت خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح‌ 75 زمین چمن در روستا اجرا می‌شود و در راستای اجرای این طرح در شهرها 113 فضای ورزشی مینی‌فوتبال با اعتبار 40 میلیارد تومان ساخته و تا دهه فجر افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon