گازرسانی به روستای تفرش با بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد


گازرسانی به روستای تفرش با بیش از 170 میلیارد ریال اعتبار آغاز شد

در هفتمین روز از هفته دولت گازرسانی به ۱۵ روستای شهرستان تفرش با ۱۷۰ میلیارد و ۶۴۱ میلیون ریال اعتبار آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تفرش، محمود زمانی‌قمی استاندار مرکزی در هفتمین روز از هفته دولت در مراسم گازرسانی به 15 روستای تفرش اظهار داشت: باید تلاش شود تا بتوانیم خدمات عمرانی، رفاهی و بهداشتی را در روستاها افزایش دهیم و این مهم را با جدیت دنبال کنیم تا مانع مهاجرت روستاییان به شهرها شویم.

وی افزود: باید به مناطق محروم و کم برخوردار توجه ویژه شود و این مهم در دستور کار دولت قرار گیرد و دولت یازدهم تاکنون توانسته به خوبی در این راستا گام بردارد و اقدامات بسیار مهم و تاثیرگذاری را به منظور جلب نظارت مردم انجام دهد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: به منظور توسعه متوازن روستایی باید ظرفیت‌های موجود در این بخش‌ها با توجه ویژه مدیران استانی و شهرستانی محقق شود و این مهم به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف دولت یازدهم به منظور محرومیت‌زدایی در روستاها و مناطق کم‌برخوردار است.

زمانی‌قمی با اشاره به وجود ظرفیت‌های بسیار صنعتی و کشاورزی در استان مرکزی تصریح کرد: مسئولان استانی و شهرستانی باید در راستای توسعه و تقویت این بخش‌ها گام بردارند تا بتوانیم از این مهم به منظور رشد و توسعه اقتصادی کشور و استان گام برداریم.

وی افزود: به منظور رشد و توسعه صنعتی‌و کشاورزی دراستان باید اعتبارات به صورت عادلانه به تمامی بخش‌ها اختصاص یابد و بتوانیم با یک برنامه‌ریزی کاربردی بلند مدت مزیت‌های صنعتی وکشاورزی استان مرکزی را تقویت کنیم و در این راستا گام‌های تاثیرگذاری را برداریم.

استاندار مرکزی ادامه داد: تفرش دارای ظرفیت‌های بالقوه بسیاری در بخش مراتع و باغات حاصلخیز بوده که می‌تواند نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در توسعه اقتصادی استان مرکزی داشته باشد و این مهم در حال حاضر مغفول مانده و مورد بی‌توجهی مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفته است.

زمانی قمی خاطرنشان کرد: به همین منظور و در راستای ارائه خدمات بهینه به روستائیان عملیات گازرسانی به 15 روستای تفرش با اعتباری 170 میلیارد و 641 میلیون ریال در هفتمین روز از هفته دولت آغاز شد که به منظور استقرار گاز طبیعی در این روستاها 133 هزار متر شبکه گاز از نوع پلی‌اتیلن و فولادی استفاده شده است.

وی افزود: با اجرای طرح‌های گازرسانی یک‌هزار و 172 خانواده روستایی از نعمت گاز بهره‌مند شدند و همچنین ایجاد 2 ایستگاه تقلیل فشار به ابعاد 5 هزار متر مکعب از دیگر اقدامات پیش‌بینی شده در راستای انجام طرح‌های گازرسانی است.

انتهای پیام / ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon