عملیات اجرایی بازارچه دائمی صنایع دستی شهرستان فردوس آغاز شد

عملیات اجرایی بازارچه دائمی صنایع دستی شهرستان فردوس آغاز شد

در مراسمی عملیات اجرایی بازارچه دائمی صنایع دستی شهرستان فردوس با حضور استاندار خراسان جنوبی و مسئولان فردوس آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از فردوس، ظهر امروز و هم‌زمان با هفتمین روز از هفته دولت، عملیات اجرایی بازارچه دائمی صنایع دستی شهرستان فردوس با حضور استاندار خراسان جنوبی و تنی چند از مدیران استانی و شهرستانی، با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان آغاز شد.

این بازارچه که به‌منظور بازاریابی و فروش محصولات مرتبط با صنایع دستی در شهرستان فردوس راه‌اندازی می‌شود، در زمینی به مساحت یک هزار و 500 متر مربع و با 500 متر مربع زیربنا در محل کمپ گردشگری این شهرستان احداث می‌شود.

همچنین هم‌زمان با هفتمین روز از هفته دولت استخر سرپوشیده شهدای معلم شهرستان فردوس با حضور استاندار خراسان جنوبی و تنی چند از مدیران استانی و شهرستانی با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 665 میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

این پروژه که ساخت آن از سال 85 شروع شده بود مجهز به سونا و جکوزی و دارای یک هزار و 400 متر مربع زیربنا است.

همچنین ظهر امروز ساختمان سرپرستی بانک صادرات شهرستان فردوس با حضور استاندار خراسان جنوبی و تنی چند از مدیران استانی و شهرستانی، با صرف اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

این پروژه که ساخت آن از سال 93 آغاز شده بود در 4 طبقه و با یک هزار و 440 متر مربع زیربنا و 360 متر مربع مساحت ظهر امروز به‌بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon