بهسازی محورهای روستایی شهرستان خرمدره به بهره‌برداری می‌رسد


بهسازی محورهای روستایی شهرستان خرمدره به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس راه و شهرسازی خرمدره با اشاره به افتتاح ۲ کیلومتر از محور چهاربانده سلطانیه به خرمدره گفت: بهسازی محورهای روستایی خرمدره به بهره‌برداری می‌رسد.

اکبر اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان با اشاره به اینکه بهسازی راه‌های روستایی از سیاست‌های اصلی راه وشهرسازی است، اظهار داشت: محور روستایی اسلام‌آباد به انجلین به طول 6.5 کیلومتر مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اجرای این پروژه از چهار سال پیش آغاز شده، گفت: برای زیرسازی ابنیه، اصلاح مسیر و آسفالت راه روستایی اسلام‌آباد - انجلین بیش از 17 میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خرمدره بیان کرد: عملیات زیرسازی ابنیه و آسفالت محور روستایی اسلام‌آباد به فیله‌ورین نیز با اعتبار 5 میلیارد ریال آغاز شده است.

وی با اشاره به بهسازی و آسفالت محور رحمت‌آباد به خرمدره به طول 6 کیلومتر ابراز کرد: آسفالت این محور به پایان رسیده و در مرحله خط کشی و نصب علائم ایمنی و راهنمایی و رانندگی است.

اکبری عنوان کرد: عملیات روکش آسفات محور روستایی شویر انجام شده و پس از اتمام خط‌کشی راه و نصب علائم جاده‌ای در آینده نزدیک به بهره‌براری می‌رسد.

وی با اشاره به چهار بانده شدن مسیر خرمدره تا سلطانیه به طول 36 کیلومتر گفت: در هفته دولت بیش از 2 کیلومتر آن در مسر هیدج تا قلعه حسینیه با 60 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خرمدره با اشاره به اینکه تا کنون 6 کیلومتر از محور چهاربانده سلطانیه- خرمدره مورد مورد بهره‌برداری قرار گرفته، ابراز کرد: پیش بینی می‌شود تا پایان سال زیر‌سازی آن تا صائین قلعه تکمیل شود.

وی در مورد پروژه‌های مسکن مهر این شهرستان نیز عنوان کرد: با تغییر سیاست‌های دولت متقاضیان دریافت مسکن مهر در این شهرستان به ابهر منتقل شدند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon