۱۰۰۰ پرونده تسهیلاتی اشتغالزایی در استان ایلام وجود دارد


1000 پرونده تسهیلاتی اشتغالزایی در استان ایلام وجود دارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: ۱۰۰۰ پرونده تسهیلاتی اشتغالزایی در استان ایلام وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، حشمت‌اله عسگری عصر امروز در کارگروه اشتغال استان ایلام اظهار داشت: ما به دنبال این هستیم که بتوانیم از طریق بانک‌ها تسهیلات اشتغالزایی را پرداخت کنیم.

وی افزود: درصورتی‌که مسئولان بانک‌ها در استان‌ها نتوانند رایزنی‌های رضایت بخشی را داشته باشند، ما در استانداری آمادگی داریم که رایزنی‌های لازم را داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام عنوان کرد: تمامی بانک‌های استان موظف هستند که موانع اداری و قانونی در رابطه با اجرای مصوبات پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را از مسئولان مرکزی خود پیگیری کنند و آنها را برطرف کنند.

وی با اشاره به رونق گرفتن کار و تولید در استان ایلام، گفت: بانک‌ها در زمینه پرداخت تسهیلات مربوط به بخش مسکن عملکرد قابل قبولی داشته‌اند، اما در رابطه با تسهیلات اشتغالزایی خانگی عقب‌تر از سایر حوزه‌ها هستند.

عسگری با اشاره به تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: توانمندسازی خانواده‌ها و حمایت از خوداشتغالزایی می‌تواند ما را به هدف برساند.

وی تصریح کرد: 1000 پرونده تسهیلاتی اشتغالزایی در استان ایلام وجود دارد که امیدواریم به‌زودی این تعداد پرونده تعیین تکلیف شوند و حداقل تا مهرماه امسال نیمی از تسهیلات پرونده‌ها پرداخت شود.


انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon