نخستین جشنواره فرهنگی "عهد سپید" در کاشان برگزار می‌شود


نخستین جشنواره فرهنگی "عهد سپید" در کاشان برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، از برگزاری نخستین جشنواره سالانه آموزشی، فرهنگی، تفریحی با عنوان "عهد سپید" در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، مهدی نادعلی‌ پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و تفریحی را جزء سیاست‌ها و مهم‌ترین اقدامات این سازمان عنوان کرد و اظهار داشت: جشنواره "عهد سپید" برای نخستین بار ویژه مزدوجین سال 93 توسط  سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار می‌شود.

وی گفت: به‌منظور تحکیم مبانی خانواده ایرانی – اسلامی و ارتقای سطح آگاهی مزدوجین شهرستان، نخستین جشنواره  سالانه آموزشی، فرهنگی و تفریحی در دیار نخستین‌ها برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، فرهنگ‌سازی جوانان در ازدواج صحیح و سالم را مورد تأکید دانست و افزود: امیدوار هستیم با برگزاری چنین ویژه برنامه‌های آموزشی بتوانیم حق مطلب را ادا کنیم.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان نیز برگزاری کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید برجسته کشوری، مسابقه، تور یک‌روزه تفریحی – آموزشی به حرم حضرت سلطانعلی بن امام محمدباقر(ع) در کربلای ایران مشهد‌اردهال و برپایی نمایشگاه اختصاصی محصولات فرهنگی، کتاب و لوح فشرده را از ویژه برنامه‌های پیش‌بینی شده در این جشنواره برشمرد.

محمدعلی یوسفی، اصول روان‌شناختی زن و مرد و تفاوت‌های ذاتی، اصول مهارت‌های ارتباطی میان زوجین و هنر گفت‌وگو، شناخت اصول رابطه زناشویی موفق، مزاج‌شناسی ازدواج و راهکارهای مدیریت اختلاف و حل تعارض را از جمله موضوعات مطرح‌شده در این جشنواره برشمرد.

وی، ترغیب زوج‌های جوان به تشکیل زندگی براساس آموزه‌های دینی، تشویق ازدواج آسان، آگاهانه و پایدار، تحکیم بنیان خانواده‌های جوان، کاهش ازدواج ناموفق و طلاق زودرس و تغییر سبک زندگی به سمت زندگی اسلامی – ایرانی برای دستیابی به آرامش و کمال را از اهداف این جشنواره عنوان کرد.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، تشویق خانواده‌ها به کاهش سن ازدواج فرزندان و بیان اثرات و تبعات تأخیر ازدواج، توانمندسازی خانواده‌های جوان از طریق ارائه خدمات آموزشی – مشاوره‌ای، جلب مشارکت سازمان‌ها و ترجمان‌ها در کمک به تشویق ازدواج پایدار، دانش‌افزایی جوانان و زوج‌های جوان برای افزایش تفاهم متقابل و پیشگیری از بروز مشکلات و ناسازگاری‌ها در ازدواج را از دیگر اهداف این جشنواره عنوان کرد.

یوسفی، از اختتامیه نخستین جشنواره سالانه آموزشی، فرهنگی، تفریحی با عنوان "عهد سپید" مصادف با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) با حضرت فاطمه(س)  24 شهریورماه خبر داد.

به گزارش تسنیم، نخستین جشنواره  سالانه آموزشی، فرهنگی، تفریحی با  عنوان "عهد سپید" از 18 تا 24 شهریورماه  در سالن کانون جوانه‌های کاشان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon