ششمین همایش"علوم علف‌های هرز ایران" در دانشگاه بیرجند آغاز شد

ششمین همایش"علوم علف‌های هرز ایران" در دانشگاه بیرجند آغاز شد

صبح امروز در مراسمی ششمین همایش علوم علف‌های هرز ایران در دانشگاه بیرجند کار خود را آغاز کرد و این همایش تا ۱۲ شهریور ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، به همت دانشکده کشاورزی ششمین همایش علوم علف‌های هرز ایران در دانشگاه بیرجند آغاز شد.

هدف از برگزاری این همایش گردآوری محققان علوم علف‌های هرز به منظور آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی در عرصه‌های مرتبط با علوم علف‌های هرز و توانمندی‌های موجود در نقاط مختلف کشور، تبادل تجربیات و انعکاس نتایج تحقیقات انجام شده به بخش‌های اجرایی و جلب توجه اندیشمندان و محققان و مسئولان امر به اهمیت علف‌های هرز در بخش کشاورزی و معرفی پتانسیل‌ها و جاذبه‌های استان است.

306 مقاله به صورت الکترونیکی به دبیرخانه همایش رسیده است که از این تعداد پس از داوری  256 مقاله پذیرفته شده و در طی برگزاری همایش توسط 170 محقق به صورت سخنرانی و پوستر ارائه می‌شود.

پروفسور استرایبیگ، رئیس کارگروه آموزش انجمن علف‌های هرز اروپا از کشور دانمارک و دکتر بوهرن، رئیس کارگروه گیاهان مهاجم در انجمن علمی اروپا از سوئیس و دکتر اسکندر زند رئیس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی و رئیس انجمن علوم علف‌های هرز و معاون وزیر جهادکشاورزی و دکتر محمدعلی باغستانی رئیس سازمان حفظ نباتات کشور در این همایش حضور دارند.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon