ثبت احوال در رواج اسامی اسلامی در خانواده‌ها تلاش کند


ثبت احوال در رواج اسامی اسلامی در خانواده‌ها تلاش کند

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: ثبت احوال در رواج فرهنگ اسامی اسلامی در خانواده‌ها تلاش کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، آیت الله محمدنقی لطفی امروز در دیدار با معاون وزیر کشور و رئیس‌سازمان ثبت احوال کشور در ایلام، اظهار داشت: تلاش برای ترویج فرهنگ‌های اسلامی در خانواده‌ها و جامعه وظیفه‌ای همگانی است.

وی با بیان اینکه دشمنان از هیچ ترفندی برای نفوذ در جامعه اسلامی چشم پوشی نمی‌کنند، افزود: ثبت احوال نیز باید در راستای ترویج اسامی اسلامی در خانواده‌ها تلاش کند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام عنوان کرد: الکترونیکی کردن اسناد و مدارک توسط سازمان ثبت احوال اقدامی بسیار خوب و قابل تقدیر است.

وی گفت: ثبت‌احوال با ثبت به موقع وقایع حیاتی نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری در توسعه‌ کشور ایفا می‌کند و امیدواریم با اقدامات مناسب خود زمینه‌های توسعه همه جانبه را در کنار سایر ارگان‌ها فراهم اورد.

لطفی خاطرنشان کرد: امیدواریم که خانواده‌ها برای انتخاب اسامی فرزندان خود بیشتر به سمت انتخاب اسامی ائمه (ع) پیش بروند.

سید علیرضا آوایی معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال کشور نیز در این دیدار اظهار داشت: ما تلاش خود را برای ترویج اسامی اسلامی در کشور به کار گرفته‌ایم.

وی افزود: به گونه‌ای که در سازمان فعالیت‌های گسترده‌ای برای ترویج نام‌های اسلامی انجام شده و سامانه‌ای برای این منظور در پورتال سازمان تعریف شده است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon