پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در استان مرکزی تسهیل شود‌


پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در استان مرکزی تسهیل شود‌

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در استان تسهیل شود، گفت: سهم مرکزی به‌عنوان یک استان صنعتی از اعتبارات صندوق توسعه ملی افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، محمود نعمتی ظهر امروز در نشست امور اقتصادی استان مرکزی با محوریت عملکرد بانک‌های عامل، با اشاره به اینکه صندوق توسعه ملی باید در راستای ارائه تسهیلات بانکی به صنایع و فعالان اقتصادی با جدیت بیشتری گام بردارد، اظهار داشت: ‌مرکزی یک استان صنعتی است که دارای صنایع بسیار مهمی است و می‌تواند با استفاده از ظرفیت این صنایع در رشد و توسعه اقتصادی کشور گام بردارد.

وی افزود: با توجه به مشکلات موجود در جامعه و کمبود نقدینگی صنایع استان با مشکلات و چالش‌هایی مواجه است که نیازمند دریافت تسهیلات از صندوق توسعه ملی است و این مهم باید تسریع یابد و مسئولان استانی نیز در راستای رفع این مشکل گام بردارند و این مهم را به‌منظور فعال شدن صنایع راکد مطالبه کنند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی‌ با اشاره به آغاز فعالیت بسیاری از صنایع راکد در استان مرکزی که به صورت نیمه فعال درآمده گفت: این صنایع به منظور فعالیت مجدد خود و یا افزایش فعالیت واحد صنعتی خود در راستای تامین سرمایه در گردش و مواد اولیه مشکلاتی را دارند که اختصاص تسهیلات صندوق توسعه ملی گام مثبتی به منظور رفع این مشکلات است.

وی خاطرنشان کرد: باید تسهیلات بانکی به فعالان اقتصادی و صنایع استان مرکزی تخصیص یابد زیرا رفع مشکلات این بخش‌ها تنها با دریافت تسهیلات بانکی از صندوق توسعه ملی محقق می‌شود و در حال حاضر تعداد زیادی از این افراد در نوبت دریافت تسهیلات هستند.

نعمتی اضافه کرد: پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی نیز بدون هیچ مشکلی انجام ‌و موانع موجود در این بخش نیز رفع شود تا بتوانیم در راستای رفع مشکلات اقتصادی بسیاری از خانواده‌ها با ایجاد مشاغل خانگی گام برداریم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon