امنیت استان کرمان نمره قابل قبولی کسب کرده است


امنیت استان کرمان نمره قابل قبولی کسب کرده است

استاندار کرمان با اشاره به موقعیت جفرافیایی کرمان گفت: بخش عمده‌ای از قاچاق مواد مخدر از استان کرمان عبور می‌کند و کرمان در حوزه امنیت نمره خوبی به دست آورده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، عصر امروز علیرضا رزم حسینی در مراسم معارفه فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار داشت: استان پهناور کرمان از نظر وسعت معادل 5 استان، وسعت دارد وموقعیت این استان به گونه‌ای است به بخش عمده‌ای از مواد مخدر واتباع بیگانه  از استان کرمان عبور می‌کند.

استاندار کرمان با بیان این که به دلایل فوق فرمانده‌ای انتظامی برای این استان بسیار حایز اهمیت است، افزود:  سردار چناریان از معدود فرماندهانی‌ است که سلسله مراتب را از پایین به بالا طی کرده است.

وی ادامه داد: سردار چناریان موفق شد طی 35 سال با همه مشکلات پاکدست و موفق فعالیت کند.

وی با اشاره به این که دو سال از دوران خدمت سردار چناریان در دولت تدبیر و امید بود، گفت:  کسانی که از نزدیک اتفاقات استان را دنبال می‌کنند می‌دانند که اتفاقات خوبی در استان از نظر امنیت و اقتصاد به وجود آمده  وهمدلی و همزبانی در استان بالاست.

به گزارش تسنیم در این مراسم از خدمات  سردار حسین چناریان تقدیر و سرهنگ رضا بنی اسدی به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان معرفی شد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon