توقیف خودرو با ۲۷ میلیون ریال خلافی تا دستگیری سارق موتورسیکلت‌‌ در خراسان‌رضوی‌

توقیف خودرو با 27 میلیون ریال خلافی تا دستگیری سارق موتورسیکلت‌‌ در خراسان‌رضوی‌

توقیف خودرو پراید با ۲۷ میلیون ریال جریمه در مشهد و متلاشی شدن باند سرقت موتور سیکلت در تربت حیدریه مهمترین عناوین اخبار پلیس خراسان‌رضوی است.

سرهنگ سلیمان ایزدی، رئیس اداره ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: خودروی پراید به علت سرعت غیرمجاز توسط پلیس راهورمتوقف و در بررسی و استعلام پلاک خودرو مشخص شد، خودروی مذکور 60 فقره تخلف و دو میلیون 795 هزار تومان خلافی دارد که 38 مورد آن سرعت غیرمجاز است. خودروی مذکور ضمن اعمال قانون به پارکینگ منتقل شد.

دستگیری سارق موتورسیکلت با 15 فقره سرقت در تربت حیدریه

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه در گفت‌وگو با ‌تسنیم در تربت‌حیدریه گفت: پلیس شهرستان تربت حیدریه استان خراسان رضوی سارق حرفه ای موتورسیکلت را شناسایی و دستگیر کرد.

سرهنگ سیدابوالقاسم حیدری اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 11 این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 11 پس از انجام تحقیقات فنی و پلیسی و با دستور مقام قضایی به بازبینی دوربین مدار بسته بانک ملی میدان مرکزی شهرستان پرداختند و سپس متهم را شناسایی و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه او را در روستای احمد آباد از توابع شهرستان تربت حیدریه دستگیر کردند.

کلاهبرداری اینترنتی 2 جوان در سبزوار

فرمانده پلیس سبزوار در گفت‌وگو با ‌تسنیم در سبزوار گفت: عاملان ایجاد صفحه جعلی و کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان در سبزوار خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ سید محمد هاشمی اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از او در فضای مجازی رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت. کارشناسان پلیس فتا به‌دنبال اظهارات شاکی و پیج مورد نظر سرنخ‌هایی از یک موضوع کلاهبرداری پیدا کرده و در اقدامات فنی در این رابطه دو نفر متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

متهمان که دوپسر 18 ساله هستند با عنوان این مطلب که هرگز گمان نمی‌کردند با توجه به مهارتی که داشتند شناسایی شوند پس از رویارویی با شواهد و مستندات بزه خود را پذیرفته و در این رابطه گفتند: با سوء‌استفاده از عکس‌های ‌دختران که با جستجو در اینترنت پیدا می‌کردند با هویت دخترانه وارد شبکه‌های اجتماعی شده و به اغفال جنس مخالف می‌پرداختند.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار همچنین گفت: با توجه به اینکه تحقیقات در زمینه تعداد کلاهبرداری این دو متهم ادامه دارد متهمان به همراه پرونده خود جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا اعزام شدند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon