گردان: امیدوارم غیبت حاج‌صفی، پریرا و پادوانی به ضرر ما تمام نشود

گردان: امیدوارم غیبت حاج‌صفی، پریرا و پادوانی به ضرر ما تمام نشود

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان ابراز امیدواری کرد که غیبت متعدد بازیکنان این تیم به ضرر زردپوشان اصفهانی تمام نشود.

شهاب گردان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درخصوص جدایی احسان حاج‌صفی از سپاهان اظهار داشت: به هر حال این تصمیمی بود که احسان گرفت و برایش آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم جدایی او و همچنین غیبت بازیکنانی مثل پریرا و پادوانی به ضرر سپاهان تمام نشود. ما در سه جام درگیر هستیم و نیاز به بازیکن داریم تا بازی‌های سخت را پشت‌سر بگذاریم. مطمئناً با جدایی حاج‌صفی و مشکلاتی که برای دو بازیکن دیگر ما به‌وجود آمد، کارمان سخت می‌شود.

او ادامه داد: احسان بازیکن تأثیرگذاری بود، پریرا سال گذشته به ما کمک کرد و پادوانی هم یکی از بهترین مدافعان لیگ در سال گذشته بود. متأسفانه هنوز مشکل دو بازیکن ما حل نشده است و در بازی حساس با تراکتورسازی تبریز محمدرضا خلعتبری را هم به‌دلیل محرومیت در اختیار نداریم. امیدوارم که این مسائل برای ما مشکل‌ساز نشود.

دروازه‌بان سپاهان درمورد اینکه در سه بازی دروازه‌اش را بسته نگه‌داشته است، گفت: اینکه گل نمی‌خوریم خوب است، اما هنوز زمان زیادی تا پایان لیگ برتر باقی‌مانده است. ما راه سختی درپیش داریم، اما باید تلاش کنیم و فقط دنبال نتیجه گرفتن باشیم. بازیکنان ما به‌خوبی می‌دانند که موفقیت گروهی از هر چیزی مهمتر است.

گردان در پایان درباره اینکه خیلی‌ها سپاهان را مدعی اول قهرمانی می‌دانند، عنوان کرد: این چیز جدیدی نیست و سپاهان هر سال مدعی قهرمانی است. ما امسال هم دنبال کسب جام هستیم، اما صحبت کردن درمورد قهرمانی از حالا زود است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon