تصادفات منجر به فوت در لرستان ۱۵ درصد کاهش یافت


تصادفات منجر به فوت در لرستان 15 درصد کاهش یافت

معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: در چهار ماه نخست امسال حدود ۱۶۷ نفر فوتی داشتیم که تصادفات منجر به فوت در لرستان ۱۵ درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمد اصلانی ظهر امروز در حاشیه جلسه کارگروه ایمنی حمل‌ونقل و سوانح رانندگی استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: گزارش جامعی از دلایل تصادفات جاده‌ای ارائه و مقرر شد که تحلیل جامعی توسط کمیته فنی داده شود و دلیل این آمار تصادفات منجر به فوت را به‌صورت دقیق و جامع بررسی کنند.

وی افزود: با توجه به این‌که در شهریورماه هستیم و در نیمه دوم شهریور آمار سفرها بالا می‌رود، مقرر شد اقدامات لازم به‌ویژه حضور محسوس پلیس را داشته باشیم و دستگاه‌های اجرایی نیز در افزایش گشت‌های نامحسوس به پلیس کمک کنند.

معاون عمرانی استاندار لرستان بیان کرد: در این جلسه مقرر شد علائم ایمنی و هشداردهنده مانند چراغ چشمک‌زن دوربین‌ها در سطح محورهای مواصلاتی نصب شود تا با کاهش سرعت وسایل نقلیه، تصادفات کاهش یابد.

وی عنوان کرد: امسال متأسفانه در چهارماهه نخست امسال حدود 167 نفر فوتی داشتیم که نسبت به سال گذشته 15 درصد کاهش تصادفات دارد در حالی که با تأمین امکانات لازم می‌توان شاهد کاهش بیشتر تصادفات و فوتی‌ها در ماه‌های آینده باشیم.

انتهای پیام/ ب

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon