نتانیاهو خواستار افزایش نظامیان صهیونیستی در کرانه باختری شد

نتانیاهو خواستار افزایش نظامیان صهیونیستی در کرانه باختری شد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به منظور مقابله با پرتاب سنگ از سوی شهروندان فلسطینی تعداد بیشتری از نیروهای امنیتی این رژیم را در کرانه باختری مستقر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از یدیعوت آحارونوت، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از افزایش پرتاب سنگ و بمبهای آتش‌زا به سمت خودروهای اسرائیلی  امروز (چهارشنبه) به نیروهای امنیتی این رژیم دستور داد تا حضور در جاده‌های کرانه باختری را افزایش دهند.

نتانیاهو امروز در قدس اشغالی جلسه‌ای را با محوریت بررسی وضعیت امنیتی بزرگراه 443 که به قدس منتهی می‌شود، برگزار کرد. در این جلسه موشه یعلون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، گیلاد اردان، وزیر امنیت، ییسرائیل کاتز، وزیر حمل و نقل، آیلیت شاکید، وزیر دادگستری و یورام کوهن، مدیر شین‌بت حضور داشتند.

در میان راهکارهای پیشنهاد شده نصب دوربین‌های امنیتی و نصب چراغ در تمام سطح بزرگراه 443 به چشم می‌خورد.

آیلیت شاکید، وزیر جدید دادگستری رژیم صهیونیستی امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا مجازات بیشتری را برای آن دسته از افرادی که اقدام به پرتاب سنگ می‌کنند وضع کند. این لایحه مشابه با لایحه‌ای خواهد بود که زیپی لیونی، وزیر دادگستری پیشین آن را ارائه کرده بود. با توجه به اصلاحات پیشنهادی افرادی که اقدام به پرتاب سنگ یا اشیای دیگر کنند، ممکن است تا 20 سال به زندان محکوم شوند.

طبق اصلاحات پیشنهادی افرادی که اقدام به پرتاب سنگ یا اشیای دیگری به‌سوی خودروهای نظامی اسرائیلی کنند با مجازات‌های سنگینتری مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان