۴ طرح بزرگ آبرسانی در گرمسار در حال اجرا است


4 طرح بزرگ آبرسانی در گرمسار در حال اجرا است

فرماندار گرمسار از اجرای چهار طرح بزرگ آبرسانی در این شهرستان با اعتبار دو هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرمسار، داریوش طاهری شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در فرمانداری گرمسار اظهار داشت: این چهار طرح در گرمسار و ایوانکی در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه دولت در شهرستان گرمسار، پروژه‌های مهمی را در بخش‌های راه، آب و بهسازی روستاهای این شهرستان افزود : عملیاتی شدن خط انتقال آب به گرمسار با پیش‌بینی دو هزار و 450 میلیارد ریال اعتبار یکی از مهم‌ترین این پروژه‌های آبرسانی است.

فرماندار گرمسار عنوان کرد: این پروژه خط انتقال که به شیوه « bot» برنامه‌ریزی شده است در مرحله تجهیز کارگاه است و به‌زودی عملیات اجرایی آن انجام می‌شود.

طاهری با اشاره به دیگر پروژه آبرسانی شهرستان گرمسار از تملک زمین به‌منظور اجرای خط انتقال تصفیه خانه گرمسار به این شهر خبر داد و افزود: این طرح قرار است با اعتبار 40 میلیارد ریالی اجرایی شود.

وی با اشاره به پیشرفت اجرای این پروژه از مشخص کردن مسیر  پیش‌بینی و رنگ‌ریزی نقشه این پروژه خبر داد و تصریح کرد: تاکنون سه میلیارد و 500 میلیون ریال از این اعتبار تخصیص یافته است.

فرماندار گرمسار از عملیاتی شدن خط انتقال آب به ایوانکی به‌عنوان دیگر پروژه مهم آبرسانی در این شهرستان خبر داد و گفت: خط انتقال آب الوئک به ایوانکی میزان اعتبار 58 میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی 90  درصد در حال اجرا است.

طاهری با بیان اینکه خط انتقال آب از تصفیه خانه گرمسار به ایوانکی نیز با طول خط 37 کیلومتر و با دبی آب 75 لیتر در ثانیه اجرایی می‌شود گفت: این پروژه با اعتبار 250 میلیارد ریال و به مسافت32 کیلومتر و پیشرفت  فیزیکی 32 درصد در حال اجرا است.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon