نام والدس در فهرست لیگ برتری منچستریونایتد قرار گرفت


نام والدس در فهرست لیگ برتری منچستریونایتد قرار گرفت

دروازه‌بان اسپانیایی شیاطین سرخ می‌تواند در صورت نیاز برای منچستریونایتد در فصل جاری لیگ برتر انگلیس بازی کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیز فن‌خال، سرمربی هلندی تیم فوتبال منچستریونایتد که نام ویکتور والدس را در فهرست بازیکنانش برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا قرار نداده است، نام وی را در فهرست تیمش برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس قرار داده است تا نشان دهد که خیلی هم با او مشکلی ندارد.

والدس که در این تابستان مورد توجه والنسیا بود و حتی بحث انتقال قرضی او به این تیم اسپانیایی مطرح بود، چندی پیش توسط فن‌خال به کم‌کاری در تمرینات منچستریونایتد و سرپیچی از دستور او برای بازی در تیم ذخیره‌ها متهم شده بود و به نوعی رابطه این دو شکرآب شده بود.

پس از پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی 2015 لوئیز فن‌خال طبق قانون، اسامی 21 بازیکن خود را برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر تسلیم اتحادیه فوتبال انگلیس کرد که نام ویکتور والدس هم در این بین دیده می‌شود. سنگربان پیشین تیم ملی اسپانیا تا کنون در هیچیک از شش بازی فصل جاری شیاطین سرخ بازی نکرده است.

اسامی 21 بازیکنی که منچستریونایتد را در فصل 16-2015 لیگ برتر انگلیس همراهی خواهند کرد، به شرح زیر است:

دروازه‌بانان: داوید دخه‌آ، سم جان‌استون، سرخیو رومرو و ویکتور والدس

مدافعان: دلی بلیند، متئو دارمیان، فیل جونز، مارکوس روخو، کریس اسمالینگ، آنتونیو والنسیا و گیلرمو وارلا

هافبک‌ها: مایکل کریک، مروان فلینی، آندر هررا، خسه لینگارد، خوان ماتا، مورگان اشنایدرلین، باستین شواین‌اشتایگر و اشلی یانگ

مهاجمان: وین رونی و ویل کین

نام بازیکنانی همچون ممفیس دپای، آنتونی مارتیال، لوک شاو و جیمز ویلسون در این فهرست اعلام شده، نیست چون نیازی نبوده باشگاه منچستریونایتد نام بازیکنان زیر 21 سال خود را به اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کند و می‌تواند از آنها در جریان این مسابقات استفاده کند.

انتهای پیام/

اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon