۲۸ دستگاه خودرو دفع پسماند به دهیاری‌های استان بوشهر واگذار شد


28 دستگاه خودرو دفع پسماند به دهیاری‌های استان بوشهر واگذار شد

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری بوشهر گفت: در راستای اجرای طرح روستای پاک امسال تمام روستاهای استان به ماشین‌الات دفع پسماند مجهز می‌شوند که تاکنون ۲۸ دستگاه خودرو واگذار شد.

حسین عالی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با بیان اینکه 100 پروژه در روستاهای استان بوشهر به بهره‌برداری رسید اظهار داشت: از این تعداد پروژه 26 پروژه آن از محل اعتبارات استانی در زمینه اجرای طرح‌های هادی، راه روستایی، فضای آموزشی، خانه عالم و گازرسانی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه 655 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، تصریح کرد: 74 پروژه نیز از محل اعتبارات دهیاری‌ها با سرمایه‌گذاری 117 میلیارد ریال اجرا شده است.

مدیرکل امور روستایی استانداری بوشهر اعتبارات تخصیصی امسال در حوزه روستایی استان بوشهر را 772 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در این مدت طرح‌هایی در زمینه احداث ساختمان دهیاری، توسعه فضای سبز و پارک روستایی، زمین مینی فوتبال و توسعه معابر و زیرساخت‌های رفاهی تفریحی با اعتبار 772 میلیارد ریال در روستاهای استان بوشهر اجرای شده است.

عالی‌نژاد با اشاره به طرح‌های دفع پسماند در روستاهای استان بوشهر بیان کرد: برای اجرای طرح پاک در روستاهای استان بوشهر امسال تمامی روستاهای این استان به دستگاه و ماشین‌آلات دفع پسماند مجهز می‌شوند.

وی، از واگذاری 28 دستگاه خودرو وماشین‌آلات به روستاهای استان بوشهر خبرداد و گفت: برای خرید این ماشین‌آلات 228 میلیارد ریال تخصیص یافته که این اعتبارات از محل عوارض آلایندگی و ارزش افزوده تامین شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری بوشهر با بیان اینکه طرح‌های عمران روستایی در استان بوشهر پرشتاب شده است افزود: امسال تمام روستاهای بالای 500 نفر جمعیت به زمین چمن فوتبال مجهز می‌شوند و این در حالی است که بیش از400 روستای استان بوشهر صاحب پارک و بوستان تفریحی و تجهیزات بازی می‌شوند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon