دو وزیر که از دوستی‌ها و "یک" اختلاف خود گفتند

دو وزیر که از دوستی‌ها و "یک" اختلاف خود گفتند

وزیر بهداشت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دوستی‌ها و یک اختلافات خود که ریشه آن فقط در پول خلاصه می‌شود، گفتند.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، در اجلاس سراسری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران که دو وزیر بهداشت و تعاون حضور یافته بودند حاشیه‌های قابل توجهی رخ داد زیرا یکی از سئوالات مهم خبرنگاران درباره برخی اختلافات بین این دو وزیر بود.

بر این اساس هاشمی وزیر بهداشت در صحبت‌های خود در این همایش به برخی از این شنیده‌ها اشاره کرد و افزود: بنده و دکتر ربیعی وزیر تعاون با هم رفیق هستم و همکاری و هماهنگی بسیار خوبی بین بیمه‌ها و وزارت بهداشت نسبت به سال‌های گذشته وجود دارد ولی وقتی صحبت از اعتبار و بودجه می‌شود مسئله کمی فرق می‌کند.

وزیر بهداشت ادامه داد: این پول چیز بدی است حتی بین پدر و پسر نیز اختلاف می‌اندازد بنابراین علیرغم رفاقت‌هایی که با هم داریم ولی وقتی صحبت از طلب‌ها و منابع مالی می‌شود قضیه کمی متفاوت می‌شود.

در ادامه علی ربیعی وزیر تعاون نیز با تایید صحبت‌های وزیر بهداشت عنوان کرد: صحبت‌های آقای هاشمی کاملاً درست است ما واقعاً تمام تلاشمان برای به ثمر نشستن موفقیت‌آمیز طرح تحول سلامت است زیرا معتقدیم طرح تحول سلامت بزرگترین طرح اجتماعی دولت یازدهم است و باید موفق شود و شکست در کار آن امکان ندارد. البته ما نیز دچار مشکلاتی شدیم که باعث شد در چند ماهه اخیر کمی معوقات دچار عقب ماندگی شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تایید صحبت‌های وزیر بهداشت درباره برخی اختلافات عنوان کرد: واقعاً اختلافاتی وجود ندارد و هر چه هست گیر کار بر سر همان پول است.

انتهای پیام/

حج ۱۴۰۳
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon