سامانه مدیریت انجمن‌های علمی گروه پزشکی افتتاح می‌شود

سامانه مدیریت انجمن‌های علمی گروه پزشکی افتتاح می‌شود

دبیر کمیسیون انجمن‌های علمی گروه پزشکی سیاست وزارت بهداشت از افتتاح سامانه مدیریت انجمن‌های علمی گروه پزشکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، علیرضا استقامتی دبیر کمیسیون انجمن‌های علمی گروه پزشکی در نشست با انجمن‌های علمی گروه پزشکی کشور  فعال کردن انجمن‌های علمی گروه پزشکی کشور در راستای تحول آموزش علوم پزشکی را از برنامه‌های دبیرخانه انجمن‌های علمی خواند.

استقامتی بازنگری اساسنامه و آیین نامه‌های اجرایی انجمن‌ها را از استراتژی‌های این دبیرخانه عنوان کرد و با تاکید بر اینکه آیین نامه‌ها و اساسنامه‌های قدیمی پاسخگوی نیازهای جامعه نیستند، نظام مند کردن فعالیت انجمن‌های علمی را هدف این برنامه بیان کرد.

دبیر کمیسیون انجمن‌های علمی گروه پزشکی سیاست وزارت بهداشت را توجه به کیفیت فعالیت انجمن‌های علمی و جلوگیری از تاسیس غیرهدفمند این انجمن‌ها بیان کرد و گفت: امیدواریم با تغییر اساسنامه انجمن‌ها بتوانیم این هدف را نیز پیگیری کنیم.

استقامتی از تغییرات انتخابات انجمن‌ها خبر داد و گفت: کمیته انتخاباتی از 6 ماه قبل از انتخابات در انجمن‌ها تشکیل، رزومه افراد بررسی و بر روی سایت قرار می‌گیرد و انتخابات به دو شکل دستی و الکترونیک انجام می‌شود.

دبیر کمیسیون انجمن‌های علمی گروه پزشکی سیاست وزارت بهداشت از افتتاح سامانه مدیریت انجمن‌های علمی گروه پزشکی خبر داد و گفت: هدف از این تغییرات افزایش مشارکت و دقت و پاسخگویی مناسب‌تر است.

دبیر کمیسیون انجمن‌های علمی گروه پزشکی با بیان اینکه سامانه الکترونیک مدیریت انجمن‌های علمی طراحی و با حمایت‌های معاون آموزشی شده شده است، ثبت اطلاعات انجمن‌ها، تسهیل تبادلات بین انجمن‌ها و همچنین ارتباطات بین المللی و مدیریت ارتباط در فضای مجازی را از مزایای این سامانه برشمرد و گفت: در صورت تقاضای انجمن‌ها، نام کابری از امروز در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

استقامتی راه اندازی نظام ارزیابی و اعتباربخشی انجمن‌های علمی با هدف نظارت و حمایت هدفمند از فعالیت این انجمن‌ها را از دیگر اقدامات دبیرخانه ذکر کرد و ابراز امیدواری کرد این اقدامات زمینه ساز بهره مندی از ظرفیت انجمن‌های علمی کشور در تحول نظام آموزش علوم پزشکی شود.

انتهای پیام/

حج ۱۴۰۳
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon