سند فعالیت‌های تربیتی آموزش و پرورش خراسان رضوی تدوین می‌شود

سند فعالیت‌های تربیتی آموزش و پرورش خراسان رضوی تدوین می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: سند فعالیت‌های تربیتی آموزش و پرورش خراسان رضوی تدوین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، سید جواد حسینی ظهر امروز در همایش پاسداشت اخلاق و تربیت اسلامی که در دانشگاه فرهنگیان مشهد برگزار شد، اظهار داشت: آنچه که در آموزش و پرورش خراسان رضوی در حوزه پرورشی و تربیتی هم اکنون مطرح است را می‌توان جرقه و پایه گذاری توسط حجت الاسلام طاهریان دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: سه کلید واژه در آموزش و پرورش خراسان رضوی وجود دارد که نخستین آن ساعت است که می‌توان فلسفه آن را دیدگاه حجت‌الاسلام طاهریان دانست چرا که ایشان در همه حال نیز به جلو حرکت می‌کردند و همچون ساعت دقیق و شفاف کار می‌کردند.

حسینی بیان کرد: حجت الاسلام طاهریان دستگاه فکری منحصر به فردی داشت و سعی وی بر این بود که نوع تفکرات خویش را به دانش آموزان، دانشجویان انتقال دهد و به نوعی ارتباط فکری، عاطفی و بیانی با تمامی مخاطبین اعم از دانش آموزان و دانشجویان داشته که برای هر فردی این نوع ارتباط منحصر به فرد است.

وی تصریح کرد: براساس کارهای انجام شده توسط این بزرگ مرد می‌توان ایشان را پایه گذار کارهای تربیتی در استان اعم از عمره دانش‌آموزی، تشکل‌های فرهنگیان و دانش‌آموزان دانست و براساس باورهای ذاتی خویش این اعتقاد را داشت که حرارت جامعه ابتدا از مدارس و توسط دانش‌آموز، معلم و ولی دانش‌آموز تامین می‌شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon